Miks ma eelmisel kuul arvet ei saanud? Võimalik, et arve küll koostati, kuid see ei jõudnud mingil põhjusel kohale. Sellel võib olla mitu põhjust. Home3 saadab e-arveid...
Mida teha, kui olen arve tasumisega hilinenud ja telepilt seetõttu suletud? Kui telepildi signaal on ajutiselt suletud võlgnevuse tõttu, on kiireim viis selle taastamiseks tasuda võlgnevus iseteeninduse kaudu. Sellisel juhul taastatakse...
Tasusin arve, miks teenus on endiselt suletud? Teostatud makse laekub Sinu kliendikontole järgmisel tööpäeval. Iseteeninduse kaudu sooritatud maksed jõuavad kohale kuni 15 minuti jooksul. Peale makse laekumist...
Kui viitenumber puudub, kuidas saan arvet tasuda? Äärmiselt oluline on internetipangast tasudes märkida korrektne viitenumber, kuna selle järgi jõuab makse sinu kliendikontole. Viitenumbrit on võimalik vaadata iseteenindusest...
Miks minu põhipaketi kuutasu on muutunud? Põhjus võib peituda selles, et Kampaaniapakkumise raames saadud soodustus on lõppenud. Läbi on saanud lepingu sidususperiood. Unustasid, et oled teinud...
Mis on makseviivitustrahv? Makse hilinemise korral on Home3`l õigus küsida makseviivitustrahvi 4.00 EUR. Selle vältimiseks palume arve tasuda alati õigeaegselt. Kiireim viis on...
Miks pean tasuma arve, kui soovin lepingu peatada? Enne lepingu peatamist tuleb tasuda kõik jooksvad arved. Kui leping peatatakse, siis pikeneb Sinu poolt tasutud arve periood vastavalt peatatud...
Home3 näidisarve Sellised näevad välja Home3 igakuised arved. Arveid on võimalik alati tasuta vaadata iseteeninduskeskkonnas.
Home3 juriidilised andmed ja rekvisiidid AS Go3 Baltics Registrikood 10308880Peterburi tee 81, Tallinn EE-13816info@home3.ee AS Go3 Baltics arvete (vaata näidisarvet) maksmiseks saad teha ülekandeid järgmistele kontodele:...