1. Avaleht
  2. Arveldus
  3. Kui viitenumber puudub, kuidas saan arvet tasuda?

Kui viitenumber puudub, kuidas saan arvet tasuda?

Äärmiselt oluline on internetipangast tasudes märkida korrektne viitenumber, kuna selle järgi jõuab makse sinu kliendikontole.

Viitenumbrit on võimalik vaadata iseteenindusest “Minu arved” alt ning ka eelnevatelt arvetelt.

Kui oled kogemata tasunud ilma viitenumbrita või on viitenumbris juhtunud eksitus, siis palun edasta internetipangast alla laetav maksekorralduse koopia info@home3.ee.

Kui parasjagu ei ole võimalik varasemaid arveid näha, siis palun võta meiega ühendust, et saaksime õige viitenumbri täpsustada.

Kirjaveast teavitamiseks vali tekst ning vajuta CTRL+Enter

Kas see artikkel oli abiks?

Seotud teemad

Iseteenindus
Minu Home3

Teata kirjaveast

Järgnev rida saadetakse parandamiseks: