1. Avaleht
  2. Arveldus
  3. Miks ma eelmisel kuul arvet ei saanud?

Miks ma eelmisel kuul arvet ei saanud?

Võimalik, et arve küll koostati, kuid see ei jõudnud mingil põhjusel kohale. Sellel võib olla mitu põhjust.

  • Home3 saadab e-arveid e-posti aadressile, mille oled meile teatanud, seetõttu on oluline, et teavitad meid kui arvekanal ehk e-mail on muutunud.
  • Arve ei lähe kohale ka juhul, kui postkast on täis.
  • Kuna erinevad meiliserverid käituvad erinevalt, võib mõnikord juhtuda, et arve liigitatakse automaatselt hoopis rämpspostiks. Seetõttu tasub kadunud e-arvet otsida ka oma postkasti kaustast nimega Rämpspost (Junk e-mail, Spam).

    Reeglina on võimalik seejärel Home3 lisada usaldatavate saatjate hulka, et edaspidi jõuaks arve ilusti postkasti.
  • Kui oled teinud lepingumuudatuse, siis võib olla muutunud ka arveldus.
  • Juhul, kui oled kolinud – kas oled teavitanud meid oma uuest postiaadressist?
  • SMS teavitus – kas oled meid teavitanud oma uuest kontaktnumbrist?

Kirjaveast teavitamiseks vali tekst ning vajuta CTRL+Enter

Kas see artikkel oli abiks?

Seotud teemad

Iseteenindus
Minu Home3

Teata kirjaveast

Järgnev rida saadetakse parandamiseks: