Võimalik, et arve küll koostati, kuid see ei jõudnud mingil põhjusel kohale. Sellel võib olla mitu põhjust.
- Home3 saadab e-arveid e-posti aadressile, mille oled meile teatanud, seetõttu on oluline, et teavitad meid kui arvekanal ehk e-mail on muutunud.
- Arve ei lähe kohale ka juhul, kui postkast on täis.
- Kuna erinevad meiliserverid käituvad erinevalt, võib mõnikord juhtuda, et arve liigitatakse automaatselt hoopis rämpspostiks. Seetõttu tasub kadunud e-arvet otsida ka oma postkasti kaustast nimega Rämpspost (Junk e-mail, Spam).
Reeglina on võimalik seejärel Home3 lisada usaldatavate saatjate hulka, et edaspidi jõuaks arve ilusti postkasti. - Kui oled teinud lepingumuudatuse, siis võib olla muutunud ka arveldus.
- Juhul, kui oled kolinud – kas oled teavitanud meid oma uuest postiaadressist?
- SMS teavitus – kas oled meid teavitanud oma uuest kontaktnumbrist?