Järelvaatamine

Mis asi on järelvaatamine?

Järelvaatamine on Home3 uus mugav teenus, mis võimaldab filme, sarju ja saateid vaadata endale sobival ajal.

Kas järelvaatamisteenus on mulle tasuta?

Jah, järelvaatamisteenus on Sinu jaoks tasuta.

Kes ja kuidas saab kasutada järelvaatamise teenust?

Järelvaatamise teenust saavad kasutada kõik Home3 kliendid, kellel on hübriid-digiboks. Hübriid-digiboksi tunned ära seadme esipaneelil oleva TVPlay või Home3 kirja järgi. Selleks, et järelvaatamise teenust kasutama hakata, peab Sinu digiboks olema ühendatud internetiga.

Mida pean tegema, et saaksin kasutada järelvaatamist?

Kui sul ei ole veel hübriiddigiboksi, siis vajab praegune väljavahetamist. Võta palun lisainfo saamiseks ühendust meie klienditeenindusega telefonil 698 9000 (tavatariif) või saada meile kiri info@home3.ee. Oleme avatud iga päev 9.00-21.00. või tule meie esindustesse.

Milliseid võimalusi järelvaatamine mulle annab?

Järelvaatamisteenusega saad vaadata:

  • Home3 telekanaleid reaalajale lisaks ka tagantjärele. Järele vaadatavad on kõik kanalid, millele Home3’l on järelevaatamise õigus.
  • Neil kanalitel võid tele-eetris olnud saateid, sarju ja filme vaadata lausa 7 päeva hiljem. See annab võimaluse vaadata just neid saateid, mida soovid ja just siis kui Sinule sobib.
  • Saad telekava peal liikuda 7 päeva ajas tagasi ja vaadata valikus olevaid saateid. Võid neid pausile panna ja hiljem edasi vaadata, võid kerida edasi ja tagasi ning põnevaid kohti uuesti vaadata. Samuti saad vaadata spordiülekandeid 48h järele!


Milliste telekanalite saateid saan järele vaadata?

Järelvaatamise teenust kasutades näed neid telekanaleid, mis on Sinu kanalipaketis (v.a. täiskasvanute kanalid).

Selleks, et saada aru kas vaadatav telekanal on järelvaatamise funktsiooniga, tuleb põhimenüüst valida saatekava ning vaadata, kas telekanali nime kõrval on järelvaatamise ikoon.

Järelvaatamise võimalus on järgmistel kanalitel: TV3 Estonia, TV6 Estonia, ETV, ETV2, ETV+, Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12, TV3 Film, FOX, Sony Channel, Sony Turbo, TV1000 East, TV1000 Action East, TV1000 Russian Kino, TV3 Sport, Setanta Sport, TV3 Sport 2, NBA HD TV, Ohota i Rybalka, Viasat Explore, Viasat History, NatGeo Wild, Viasat Nature East, CNN, BBC World, Nick JR, Nickelodeon, Kidzone+, Disney channel, Disney XD, Disney Junior, Nicktoons, Viasat History HD, Viasat Explore HD, Viasat Epic Drama HD, Nat Geo HD, PBK Baltic, 3+ Latvia, NTV Mir, TV6 Latvia, TV3 Lithuania, TV6 Lithuania, TV3 Latvia, REN-TV BALTIC, TV3 HD, TV3 Film HD, TV3 Sport HD

Järelvaatamise võimalus puudub hetkel: Brazzers TV Europe, MTV Hits, VH1, CTC Baltic, Playboy TV, GOD channel, Kanal 10

Kas kõiki saateid saab järele vaadata?

Kui kanal on Sul tellitud ja kanalil on järelvaatamise teenus, siis saad ka kõiki saateid järgi vaadata.

Kas ma saan võimalusel muuta pealelugemise või subtiitrite keelt?

Jah, keelevalikuid saab muuta digiboksi menüüs või puldilt AUDIO nupu valikuga.

Miks osadel telekanalitel on järelvaatamine ja osadel mitte?

Järelvaatamise võimalus sõltub telekanali edastamise õigustest.

Kuidas ühendada digiboks Internetiga?

Selleks, et saaksid hakata kasutama järelvaatamisteenust, peab Sinu digiboks olema ühendatud internetiga: kaabli või WiFi abil.

  • Kaabelühendus – ühenda digiboks internetikaabliga.
  • WiFi – mine digiboksi peamenüüsse, vali „Seaded“, „Süsteem“, „Wifi seaded“, vali WiFi võrk ja sisesta parool.

Kui digiboks on kaabelühendusega interneti ühendatud, ilmub põhimenüüsse roheline LAN pistiku sümbol või Wifi tähis. Oluline on silmas pidada, et sümboli olemasolu näitab, et digiboks on edukalt ruuteriga ühendatud, mitte, et internetiühendus on olemas.

*Home3 soovitab teenuse tarbimiseks ühendada digiboks internetiga võrgukaabli kaudu. Kasutades WiFi ühendust võib teenuse kvaliteet kõikuda tingituna ebastabiilsest ühendusest ruuteri ja digiboksi vahel.

Kas minu digiboks jääb internetti kui ma televiisori vaatamise lõpetan?

Kui digiboks välja lülitatakse, katkeb ka internetiühendus ning vastupidi, pärast boksi sisse lülitamist taastub varasemalt loodud internetiühendus.

Kui kiire peab olema minu internetiühendus, et kasutada järelvaatamisteenust?

Järelvaatamise sisu kvaliteetseks vastuvõtmiseks peab interneti allalaadimise kiirus olema vähemalt 10Mbit/s. Kui kiirus jääb alla selle siis ei pruugi teenus toimida ootuspäraselt. Süsteem üritab alati näidata parima võimaliku pildikvaliteediga telepilti sõltuvalt interneti kiirusest.

*Home3 soovitab teenuse tarbimiseks ühendada digiboks internetiga võrgukaabli kaudu. Kasutades WiFi ühendust võib teenuse kvaliteet kõikuda tingituna ebastabiilsest ühendusest ruuteri ja digiboksi vahel.

Kuidas töötab järelvaatamise teenus väga aeglase või katkendliku internetiühenduse korral?

Telepilti näidatakse 1-minutilise varuga. See tähendab seda, et kui internetiühendus katkeb, käib pilt ekraanil veel ühe minut edasi ning jääb siis seisma. Kui internet on ühtlaselt väga aeglane, edastab süsteem automaatsemalt madalama kvaliteedilist telepilti.


Kas väga aeglase või katkendliku internetiühendusega on siiski võimalik järelvaatamise teenust kasutada?

Kahjuks ei.

Kui palju Interneti mahtu kasutab järelvaatamise teenus?

Sõltub internetiühendusest. SD-kvaliteedis sisu umbes 500MB/h ja HD-kvaliteedis sisu umbes 1GB/h.

Kas ma saan sisu alla laadida ja salvestada?

Järelvaatamise teenusel puudub saadete salvestamise võimalus.

Kirjaveast teavitamiseks vali tekst ning vajuta CTRL+Enter

Kas see artikkel oli abiks?

Seotud teemad

Iseteenindus
Minu Home3

Teata kirjaveast

Järgnev rida saadetakse parandamiseks: