Olemasoleva paketi muutmine Kui soovid vahetada paketti, siis jäta meile enda kontaktandmed või edasta teade iseteenindusse. Seejärel võtame sinuga ühendust ning leiame parima...
Kas kanal kuulub minu paketti? Seda saad kontrollida meie kodulehelt leitavas pakettide tutvustuses. Kui soovitud kanal ei kuulu sinu põhipaketti, siis saad vahetada paketti või...
Lepingu ümbervormistamine teise isiku nimele Kui tekib vajadus muuta lepingu omanikku, siis on võimalik lepingu ümbervormistamine teise isiku nimele. Selle toimingu tegemiseks on vajalikud praeguse...
Lepingu ajutine peatamine Kui soovid lepingu ajutiselt peatada, siis jäta meile enda kontaktandmed või edasta teade iseteenindusse. Juhime tähelepanu, et lepingu peatamine on...
Mida teha kasutuna seisva Home3 vaatajakaardiga? Vastavalt AS Go3 Baltics lepingutingimustele on kaart Home3 omand. Kliendil on kaardi kasutamise õigus lepingus sätestatud tingimustel. Klient on kohustatud...