1. Avaleht
  2. Tehniline info
  3. Levinumad veateated
  4. “Signaal puudub või on väga nõrk”

“Signaal puudub või on väga nõrk”

Kontrolli, kas digiboks on sisse lülitatud ja teleriga ühendatud. Kui digiboksi esipaneelil põleb roheline tuli, siis vajuta selle puldil menüü avamiseks Menu nuppu.

Kui menüü ei avane, siis vajuta teleri puldil INPUT või SOURCE nuppu, et lülitada teler õige sisendi peale. Valikus on HDMI1-HDMI4, AV/EXT/EXTERNAL.

Kui menüü avaneb, siis võib digiboksile teha restarti, selle toimingu käigus tehakse uus kanaliotsing. Kui telekanalid ei taastu, siis kontrolli antennikaabli ühendust ning seejärel digiboksi menüüst signaalinäitajaid.

Kui signaalinäitajad on nullis, siis palun võta meiega ühendust.

Kirjaveast teavitamiseks vali tekst ning vajuta CTRL+Enter

Kas see artikkel oli abiks?

Seotud teemad

Iseteenindus
Minu Home3

Teata kirjaveast

Järgnev rida saadetakse parandamiseks: