1. Avaleht
  2. Home3 iseteenindus
  3. Iseteeninduse parooli taastamine

Iseteeninduse parooli taastamine

Kui juhtub, et Home3 iseteeninduse parooli ei õnnestu enam meenutada, siis saab alati parooli taastada. Selleks on kaks võimalust.

Kui valida taasta parool, siis vajad parooli taastamiseks enda lepingul olevat kliendinumbrit ning digiboksis asuva vaatajakaardi numbrit.

Kui oled valinud uue parooli, siis tuleb vajutada “sisesta” ning edaspidi saab sisselogimisel kasutada uut parooli.

Kui aga vaatajakaardi number ei ole käepärast, siis saab parooli taastada ka SMSi abil. Selleks tuleva vajutada nupule “telli parool SMSi teel” ning täita mõlemad väljad.

NB! Uue parooli saadame ainult kliendikontoga seotud numbrile!

Mõne minuti jooksul saabub SMSiga telefonile parool, millega saab edaspidi sisse logida. Sinu konto turvalisuse huvides soovitame vahetada SMSiga saadetud parooli esimesel võimalusel.

Kirjaveast teavitamiseks vali tekst ning vajuta CTRL+Enter

Kas see artikkel oli abiks?

Seotud teemad

Iseteenindus
Minu Home3

Teata kirjaveast

Järgnev rida saadetakse parandamiseks: