1. Avaleht
  2. Tehniline info
  3. Home3 tehnikute reeglid eriolukorras

Home3 tehnikute reeglid eriolukorras

Meie klientide ja tehnikute heaolu tagamiseks kehtestasime Home3 tehniku visiidile eriolukorra reeglid.

Kontakt Kliendiga

  • Tehnikutel on kohustus küsida iga kliendi käest enne visiiti, kas klient on haige või koduses karantiinis. Kui tehnik saab jaatava vastuse, siis on tehnikutel kohustus visiidist keelduda. Sellisel juhul palume Sul visiidiks leppida kokku uus aeg, mil kõik on terved.

Varustus eriolukorras

  • Tehnikud kasutavad Kliendi kodus seadme paigaldusel ühekordseid kummikindaid, mis seejärel utiliseeritakse.
  • Kõigil Home3 tehnikutel on ametisõidukites desinfitseerimisvahendid, mida kasutatakse enne ja pärast iga kliendivisiiti, kaitsmaks enda ja klientide tervist.
  • Tehniku varustusse kuulub respiraator, mida ta saab vajadusel kasutada

Visiit Kliendi juures

  • Tehniku ja Kliendi kaitsmiseks hoiame 2 m vahet. Võimalusel palume Kliendil olla seadme ühendamise ajal teises ruumis, vältimaks otsest kontakti.
  • Võimalusel hoia aken ruumis avatuna.
  • Lepingu allkirjastamisel palume Kliendil kasutada enda kirjutusvahendit.

Kirjaveast teavitamiseks vali tekst ning vajuta CTRL+Enter

Kas see artikkel oli abiks?

Seotud teemad

Iseteenindus
Minu Home3

Teata kirjaveast

Järgnev rida saadetakse parandamiseks: